Ervaring van Eef
De nummer één reden dat
ik mij hard maak voor ConsumentenClaim
“De nummer één reden dat ik mij hard maak voor ConsumentenClaim is dat ik er niet tegen kan dat verzekeraars ermee wegkomen.
Aanmelden bij een claimorganisatie is belangrijk, want één individu wordt door de grote partijen volledig weggevaagd en maakt geen kans, maar samen staan we sterk. Samen maken we een vuist naar de grote partijen en komt de boodschap over: hier kom je niet mee weg en dit mag niet nog een keer gebeuren. Als je bent aangemeld bij ConsumentenClaim, zit je bij de good guys.”
Lees het volledige verhaal van Eef van Opdorp

L. Boon uit 's-Gravenzande
"Het heeft allemaal wel even tijd nodig gehad, maar dat is wel degelijk de moeite waard geweest. Ik wil u en uw medewerkers bij deze dank zeggen, voor jullie inzet en vastberadenheid en geduld, die er toe hebben bijgedragen, dat deze claim uiteindelijk tot een goed einde is gebracht."
B. Leeuwkerke uit Haarlem
"Dank voor de correcte afhandeling en het keurig op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Fijn dat er nog een uitkering kon worden verkregen dankzij jullie inspanningen."
Wat anderen over ons zeggen
ConsumentenClaim in de media
No cure no pay
Meedoen is simpel
Meld je gratis aan
Schrijf je in voor één of meerdere claims
Wij houden je op de hoogte over jouw claims!
Aanmelden kan nog
Andere interessante claims

Je hebt circa 10% te veel betaald voor jouw televisie of beeldscherm.

Autofabrikanten sjoemelen jarenlang met de software in hun dieselauto’s.

TikTok schendt de privacy van kinderen. TikTok moet hiermee stoppen en een schadevergoeding betalen.
