Skip to content
Ervaring van Eef

De nummer één reden dat
ik mij hard maak voor ConsumentenClaim

“De nummer één reden dat ik mij hard maak voor ConsumentenClaim is dat ik er niet tegen kan dat verzekeraars ermee wegkomen.

Aanmelden bij een claimorganisatie is belangrijk, want één individu wordt door de grote partijen volledig weggevaagd en maakt geen kans, maar samen staan we sterk. Samen maken we een vuist naar de grote partijen en komt de boodschap over: hier kom je niet mee weg en dit mag niet nog een keer gebeuren. Als je bent aangemeld bij ConsumentenClaim, zit je bij de good guys.”

Lees het volledige verhaal van Eef van Opdorp

L. Boon uit 's-Gravenzande

"Het heeft allemaal wel even tijd nodig gehad, maar dat is wel degelijk de moeite waard geweest. Ik wil u en uw medewerkers bij deze dank zeggen, voor jullie inzet en vastberadenheid en geduld, die er toe hebben bijgedragen, dat deze claim uiteindelijk tot een goed einde is gebracht."

B. Leeuwkerke uit Haarlem

"Dank voor de correcte afhandeling en het keurig op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Fijn dat er nog een uitkering kon worden verkregen dankzij jullie inspanningen."

Wat anderen over ons zeggen

ConsumentenClaim in de media

“Volgens Stef Smit van ConsumentenClaim, een organisatie die gedupeerde klanten van verzekeraars tegen een vergoeding bijstaat, reiken de gevolgen wel degelijk verder dan alleen deze zaak.” Lees hier het volledige artikel
Lees het artikel
“ConsumentenClaim geldt als vertegenwoordiger bij uitstek van een nieuwe claimcultuur in Nederland. Door collectieve claims kunnen consumenten hun recht halen bij tegenstanders die zij eerder onaantastbaar waanden.”  Lees het artikel op
Lees het artikel
“Specialist ConsumentenClaim startte een massaclaim namens kopers van de beeldbuizen en legde de zaak voor aan de rechter.  De totale boete van 1,47 miljard euro was toentertijd de hoogste die
Lees het artikel
“Het juridisch kantoor ConsumentenClaim heeft tientallen juristen in dienst die zich dagelijks bezighouden met het aanpakken van banken, verzekeraars, leveranciers en fabrikanten. Jaarlijks doen ze er een maatschappelijke claim bij, waarbij
Lees het artikel
“De rechtbank in Den Haag vindt dat T-mobile de kosten van een iPhone volledig moet terugbetalen aan een abonnementhouder. Dat is volgens ConsumentenClaim belangrijk voor de andere 70.000 claims die
Lees het artikel
Dat meldt ConsumentenClaim, die de beleggers vertegenwoordigt, op zijn website. De belangenorganisatie heeft de compensatieregeling door specialisten laten doorrekenen. Daaruit zou blijken dat de werkelijke schade voor beleggers vijf tot
Lees het artikel
No cure no pay

Meedoen is simpel

Meld je gratis aan

Schrijf je in voor één of meerdere claims

Wij houden je op de hoogte over jouw claims!

Aanmelden kan nog

Andere interessante claims

Beeldbuisclaim

Je hebt circa 10% te veel betaald voor jouw televisie of beeldscherm.

Dieselclaim

Autofabrikanten sjoemelen jarenlang met de software in hun dieselauto’s.

TikTok schendt de privacy van kinderen. TikTok moet hiermee stoppen en een schadevergoeding betalen.

Autofabrikanten sjoemelen jarenlang met de software in hun dieselauto’s.

Je kent ons misschien wel van: